Plaćanje

Odaberite način plaćanja koji Vam najviše odgovara.

Definiranje cijena

Sve cijene navedene na web stranicama 757.hr su izražene u kunama (HRK) i u eurima (EUR) s uključenim PDV-om, osim ako nije drukčije navedeno. Prodavatelj je slobodan mijenjati cijene bez prethodne obavijesti Kupcu, dok Kupac plaća onu cijenu koja je aktualna u vrijeme njegove narudžbe.

Definirane cijene vrijede za dostupne metode plaćanja, sukladno navedenim uvjetima u dijelu Načini plaćanja.

Kupoprodajni ugovor između Prodavatelja i Kupca sklopljen je u trenutku kada Prodavatelj potvrdi primitak narudžbe, nakon čega će Kupac zaprimiti e-mail poruku od Prodavatelja o primitku i potvrdi narudžbe. Od trenutka sklapanja kupoprodajnog ugovora sve su cijene i drugi uvjeti utvrđeni i vrijede i za Prodavatelja i za Kupca.

Načini plaćanja

Prodavatelj nudi sljedeće načine plaćanja za sve narudžbe unutar područja Republike Hrvatske, prilikom online kupnje:

– Pouzećem (plaćanje dostavljaču prilikom preuzimanja naručene robe) – moguće prilikom plaćanja u HRK

– Po ponudi (uplatom na žiro račun poduzeća Nalivpero d.o.o. putem banke, pošte ili e-bankinga) – moguće prilikom plaćanja u HRK

– PayPal-om (kreditnim karticama putem sigurne veze, bez obzira imate li PayPal račun ili ne) – moguće prilikom plaćanja u EUR

Prodavatelj nudi sljedeće načine plaćanja za sve narudžbe unutar područja Europske unije, prilikom online kupnje:

– PayPal-om (kreditnim karticama putem sigurne veze, bez obzira imate li PayPal račun ili ne) – moguće prilikom plaćanja u EUR

Prodavatelj izdaje i dostavlja Kupcu račun putem e-mail-a te u pošiljci, zajedno s dostavljenom robom.

Ukoliko Kupac ne izvrši plaćanje unutar 5 radnih dana, narudžba se otkazuje.

Dostava

Vršimo dostavu proizvoda unutar područja Europske unije.

Dostava je naplaćuje sukladno troškovniku kurirske službe u vrijeme narudžbe, za sve narudžbe. Kupac će prilikom procesa narudžbe biti upoznat s cijenom dostave robe. Prodavatelj isporučuje Kupcu robu prema dogovorenom roku, a sukladno odabranom načinu plaćanja.

Robu dostavljamo na cijelo područje Europske unije.

Trošak dostave

Trošak dostave unutar područja Republike Hrvatske je 15,00 HRK (2 EUR) za sve narudžbe do 750,00 HRK (100.00 EUR). Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 750,00 HRK (100.00 EUR).

Trošak dostave za međunarodne pošiljke je 75,00 HRK (10 EUR) za sve narudžbe do 750,00 HRK (100.00 EUR) te 115,00 HRK (15 EUR) za sve narudžbe iznad 750,00 HRK (100.00 EUR).

Naši troškovi dostave se odnose samo na pošiljku, te ne uključuju nikakve carinske namete ili poreze na dodanu vrijednost koji se mogu primijeniti po dolasku pošiljke na Vašu adresu.

Vrijeme dostave

Unutar područja Republike Hrvatske, prosječno vrijeme dostave je 48 sati. Za međunarodnu isporuku, vrijeme dostave prosječno traje 7 radnih dana. Praćenje pošiljke je moguće u oba slučaja. U slučaju da Vam je potrebno organizirati ekspresnu dostavu, molimo Vas da nas kontaktirate na info@757.hr.

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 12 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. Narudžbe nakon 12 sati radnim danom (osim petkom) predajemo sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 12 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom obrađujemo i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje.

Ukoliko stee kao način plaćanja odabrali plaćanje pouzećem, roba se isporučuje odmah po potvrdi narudžbe, a u skladu s prethodno navedenim uvjetima.

Ukoliko ste kao način plaćanja odabrali plaćanje po ponudi ili plaćanje kreditnim karticama (PayPal), roba se isporučuje po izvršenoj uplati, a u skladu s prethodno navedenim uvjetima.

Za svaku pošiljku Primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane Primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je dostavna služba oslobođena bilo kakve naknadne odgovornosti.

Ukoliko na navedenoj adresi Primatelj ne postoji ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s Primateljem kako bi se dogovorilo točno vrijeme dostave i/ili eventualno druga adresa za dostavu. U slučaju nemogućnosti isporuke, pošiljka se vraća nama.

Obavezujemo se da ćemo sve narudžbe isporučiti pravovremeno, ukoliko ste podatke ispunili u potpunosti točno i istinito, a najkasnije u, zakonom propisanom, roku od 30 dana.

Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvod nemamo na zalihi, obavijestit ćemo Kupca pisanim putem bez odgađanja, a Kupac ima pravo odustati od narudžbe/ugovora ili pristati na naknadni rok za isporuku naručenog proizvoda.

Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog količine ne bude moguće, zadržavamo pravo isporuke robe u više pošiljaka.

Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na brzinu dostave po predaji narudžbe dostavnoj službi, kao ni na moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe. Ne možemo jamčiti da dostava Vaše pošiljke neće biti odgođena zbog blagdana, vremenskih uvjeta, netočne ili nepotpune adrese Primatelja ili mogućeg carinjenja u zemlji odredišta. Ako se dogodi takva situacija, učinit ćemo sve kako bismo riješili nastali problem na najbolji mogući način.

Povrati

Povrat proizvoda je moguće izvršiti u roku od 14 dana od kupovine.

Sretan i zadovoljan Kupac nam predstavlja jedan od glavnih ciljeva poslovanja. Stoga, veliku pozornost posvećujemo službi za korisnike. Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni s Vašom narudžbom, molimo Vas da nas kontaktirate u roku od 7 dana od primitka pošiljke kako bi mogli vidjeti možemo li pomoći razriješiti nastalu situaciju.

Molim Vas da imate na umu kako, temeljem Zakona, nije moguće izvršiti povrat proizvoda koji se nalaze u kategoriji hrane, dodataka prehrani i kozmetike.

Za sve ostale proizvode, kako biste ispunili uvjete za povrat, naručeni proizvod mora biti nekorišten i u istom stanju u kojem ste ga primili i u originalnoj ambalaži. Ukoliko ste ispunili sve uvjete za povrat robe, povrat sredstava ćemo izdati u roku od 7 dana od primitka vraćene/ih stavke/i.

Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu (Internet trgovina ili kupovina putem telefona) može raskinuti ugovor ne navodeći razlog za to (Članak 72. ZZP), u roku četrnaest (14) dana od sklapanja ugovora, uz pretpostavku da je prije toga dobio potvrdu prethodne obavijesti. Ukoliko Kupac s ugovorom na daljinu nije dobio potvrdu prethodne obavijesti o mogućnosti jednostranog raskida ugovora, pravo Kupca za jednostrani raskid ugovora je 12 mjeseci i 14 dana.

U slučaju da koristi svoje pravo, Kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. ZZP). Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77. ZZP) (otpakirana roba, korištenje robe i slično).

Nakon primitka povrata i pregleda vraćenih stavki, poslat ćemo vam e-mail kako bismo Vas obavijestili da smo primili povrat. Također ćemo vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povrata. Ako je odobren, Vaš će povrat biti obrađen i izvršit ćemo povrat sredstava sukladno odabranom načinu plaćanja. Molimo Vas samo da imate na umu da povrat sredstava može potrajati nekoliko dana.

Ukoliko je proizvod vraćen neispravan te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već će se izvršiti procjena umanjenja vrijednosti proizvoda.

Trošak povrata robe snosi Kupac. Troškove dostave nije moguće refundirati. Prilikom izvršenja povrata sredstava, trošak dostave će biti oduzet od ukupnog iznosa povrata.

Također, kastomizirane i personalizirane narudžbe ne mogu biti zamijenjene.

Ostala prava i obveze su navedene u priloženom Standardnom informacijskom obrascu za jednostrani raskid ugovora.

Oštećeni proizvodi

U slučaju da je Vaša narudžba stigla oštećena tijekom transporta, molimo Vas da nas kontaktirate u roku od 3 dana nakon što ih primite kako bismo mogli organizirati povrat i zamjenu. U ovom trenutku Vam možemo ponuditi povrat sredstava ili zamjenu proizvoda, ovisno o stanju na zalihama. U slučaju da ne želite čekati isporuku zamjenskih stavki, nakon što zaprimimo natrag oštećene stavke, imat ćete pravo na puni povrat sredstava (umanjen za troškove dostave za povrat proizvoda).

Reklamacije i prigovori

Ukoliko ste nezadovoljni s našim proizvodim, molimo Vas da nas kontaktirate.

U slučaju da ste nezadovoljni s proizvodom kojeg ste kupili na našim stranicama, pozivamo Vas da nam se obratite s povjerenjem kako bi Vašu reklamaciju ili prigovor riješili u najkraćem mogućem roku.

Kupac ima pravo na opravdani prigovor u sljedećim slučajevima:

– Isporuka robe koja nije naručena

– Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja

– Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Rok za podnošenje reklamacije je 8 dana od primitka naručene pošiljke.

Reklamacije proizvoda se priznaju uz predočeni račun, slipove kartica ili drugog dokaza o kupnji.

Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju te pravilno zaštićen kako bi se spriječila mogućnost oštećenja proizvoda prilikom transporta, nekorišten i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz originalni račun, slipove kartica ili drugog dokaza o kupnji koji je kupac dobio uz dostavljene artikle. U protivnom, nećemo biti u mogućnosti uvažiti reklamaciju.

U slučaju opravdanog prigovora, Kupac ima pravo na raskid Ugovora uz povrat sredstva ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.

Ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe, Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.

Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), sve prigovore Kupac može podnijeti putem pošte ili elektroničke pošte.

Pisani prigovor možete podnijeti putem:

– pošte na adresu: Nalivpero d.o.o., Gaminica 29, 21251 Žrnovnica, i (ili)

– elektroničke pošte: info@757.hr.

Odgovor na dostavljeni prigovor ćemo Vam dati u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Veleprodaja

Ukoliko ste zainteresirani postati naš partner, obratite nam se s povjerenjem!

Ukoliko ste vlasnik trgovine ili web trgovine prirodne kozmetike i ako ste zainteresirani za prodaju/distribuciju/plasiranje naših proizvoda, molimo Vas da nas kontaktirate na info@757.hr.

Molimo Vas da navedete informacije o Vašoj trgovini, kao što su naziv, adresa, web stranica i kratak opis Vaše trgovine. Ukoliko nemate web stranicu, molimo Vas da priložite nekoliko fotografije trgovine.

Povratno ćemo Vam poslati digitalnu brošuru s portfoliom naših proizvoda koji su dostupni za veleprodaju.

Production of natural soaps

Imate još pitanja?

Kontaktirajte nas!